موضوع پرسش شما چیست؟

موضوع موردنظرتان را جستجو کرده یا از دسته‌بندی زیر انتخاب کنید

ورود و ثبت نام

چگونه می‌توانم پروفایل بسازم؟ در وب‌سایت روی گزینه "ورود ثبت نام" کلیک کنید. می‌توانید با استفاده از شماره موبایل، ثبت‌نام خود را انجام دهید. (کد فعال‌سازی برایتان پیامک می‌شود.) بعد از وارد کردن کد فعال‌سازی، ثبت‌نام انجام می‌شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات، کلیک و اطلاعات خود را تکمیل کنید.

روند ثبت سفارش

روش های ارسال در بایا چیست؟ 1. ارسال اکسپرس 2. ارسال پستی 3. ارسال سفارشات سنگین و حجیم

ثبت سفارش تلفنی

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟ بله، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر است.

محدودیت سفارش

آیا تعداد خرید از یک کالا در بایاطب محدودیتی دارد؟ بله. شما تنها میتوانید به تعدادی که هنگام ثبت سفارش به شما دسترسی داده شده است ، خرید انجام دهید. خریدهای تعدادی پس از ثبت نهایی بررسی و در صورت امکان تایید خواهد شد.

کاربری و ایمیل

چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟ با وارد کردن ایمیل (یا شماره ی همراه ) وارد حساب کاربری خود شوید. روی گزینه "پروفایل " کلیک کرده و در صفحه‏" اطلاعات شخصی" روی “ویرایش اطلاعات شخصی " کلیک کنید.

پرداخت در محل

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟ خیر شما در حال حاضر امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.

زمان ثبت سفارش

در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟ شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های بایاطب منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های بایاطب تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

سبد خرید
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من